Skip to content

Rozporządzenie w sprawie wyrobów tytoniowych wydawane przez Food and Drug Administration ad 7

4 tygodnie ago

613 words

Zabrania również bezpłatnych próbek, opakowań dla dzieci i większości sprzedaży pojedynczych papierosów. I podczas zezwalania na sprzedaż wysyłkową, zabrania kuponów na papierosy lub papierosy bezdymne z ich wykorzystania za pośrednictwem poczty. Ograniczenie odwołania do reklamy
Wyroby tytoniowe należą do najlepiej reklamowanych i promowanych towarów w tym kraju. W 1993 r. Wydatki przedsiębiorstw tytoniowych na reklamę i promocję przekroczyły 6 miliardów dolarów65. 67-67 Badania pokazują, że reklama znacząco wpływa na palenie i używanie tytoniu bezdymnego przez młodych ludzi.
Dwa doniesienia na temat tytoniu i młodych ludzi, jeden przez chirurga generalnego68, a drugi przez Instytut Medycyny, 69 zbadały, w jaki sposób reklama wpływa na używanie tytoniu przez młodych ludzi, i doszła do wniosku, że jest to ważny czynnik. Urzędnicy w FDA dokonali przeglądu wyników innych raportów badających psychologiczne i społeczne czynniki wpływające na używanie tytoniu. Podsumowując, badania wykazały, że młodzi ludzie są szeroko eksponowani na reklamy papierosów, świadomi tego i pod wpływem tego. Jedno z badań wykazało, że 30 procent trzylatków i 91 procent sześciolatków może zidentyfikować Joe Camel jako symbol palenia. 70 Inne badania wykazały, że ekspozycja młodych ludzi na reklamy papierosów jest skorelowana z ich zachowaniem ich zamiar palić. Jeszcze inni sugerują, że reklama papierosów pomaga młodym ludziom decydować, jakie zachowanie jest normalne lub społecznie akceptowalne, a ci, którzy prowadzą do przeszacowania częstości palenia wydają się bardziej skłonni do palenia i przejść do regularnego palenia. Wreszcie taka reklama wydaje się szczególnie skuteczna w przypadku dzieci i nastolatków. Trzy najbardziej reklamowane marki są palone przez 86 procent młodych palaczy; z kolei osoby dorosłe znacznie częściej wybierają jedną z generycznych marek, które są reklamowane mniej i są mniej kosztowne71.
Billboardy to jeden z najskuteczniejszych sposobów docierania do młodych ludzi za pomocą reklamy tytoniowej. Z ankiety przeprowadzonej przez BKG Youth for Advertising Age wynika, że 46 procent dzieci w wieku od 8 do 13 lat twierdzi, że najczęściej widziało papierosy reklamowane na billboardach, więcej niż w czasopismach. 72 Ponadto, materiały marketingowe branży billboardowej podkreślają nieuchronność billboardów, jak w tym stwierdzeniu: Na zewnątrz jest na zewnątrz. Dzień i noc. Przyczajony. Czekam na kolejną zasadzkę 73
Artykuły promocyjne – takie jak T-shirty, czapki, artykuły sportowe i inne przedmioty prezentujące nazwy marek wyrobów tytoniowych lub inne rodzaje identyfikacji produktów – stały się szczególnie popularne wśród młodych ludzi. Badanie przeprowadzone przez Gallupa wykazało, że około połowa nastolatków, którzy palą, a jedna czwarta nastolatków, którzy nie palą, posiada przynajmniej jedną taką rzecz.
Wreszcie, badania pokazują, że sponsorowanie przez firmy produkujące papierosy i bezdymne kojarzy korzystanie z ich produktów z wydarzeniami, które młodzi ludzie postrzegają jako ekscytujące, ekscytujące lub zabawne, takie jak wyścigi samochodowe i rodeo. Takie sponsorowanie daje szansę na reklamę, aby stworzyć przyjazną znajomość tytoniu i entuzjastów sportu, z których wielu to dzieci i młodzież. Wiodące źródło danych na temat oglądalności telewizji szacuje, że sporty motorowe są oglądane 64 miliony razy w roku przez osoby poniżej 18,75 roku. Podczas gdy reklamy drukowane są zwykle wyświetlane tylko przez kilka sekund, nazwa marki jest oglądana przez wiele godzin podczas sponsorowanych wydarzeń.
Wiele rodzajów reklamy i promocji tytoniu – billboardy, reklamy drukowane, przesyłki reklamowe, artykuły promocyjne i wydarzenia sponsorowane – dają dzieciom i młodzieży błędne przekonanie, że znaczna większość ich rówieśników i osób dorosłych używa tytoniu
[przypisy: Mimośród, anastrozol, dronedaron ]
[przypisy: przetoka odbytu zdjęcia, przetrwałe migotanie przedsionków, przewlekły katar krzyżówka ]